Array ( [type] => 8192 [message] => mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead [file] => /home/viablog/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  محدوديت‌هاي قانوني محدوديت‌هاي قانوني

هکربیز

ارزيابي محصول

مقدمه ارزيابي محصول
ارزيابي محصول به فرآيندي گفته مي‌شود كه در نتيجه آن كسب و كاري شكل مي‌گيرد و ارزيابي صحيح موجب دوام و سودآوري اين كسب و كار مي‌شود. پس از انتخاب محصول، بايد تحقيقات گسترده‌اي انجام و تمامي معيارها با توجه به اهداف سازمان بررسي شود تا محصول بتواند در ارزيابي، نمره قبولي دريافت كند و وارد خط توليد شود

معيار هاي ارزيابي محصول چيست؟
معيارها معمولا به دو دسته طبقه بندي مي‌شود كه اولين دسته مربوط به بازار فروش محصول است كه شامل تقاضا و نياز بازار، شناسايي مشتري هدف، تحليل بازار و غيره مي‌شود. اما ويژگي‌هاي خاص محصول در دسته دوم قرار مي‌گيرد. يعني معيارهايي از قبيل قيمت، طرح، كيفيت، دوام، كاربرد و ديگر موارد كه محصول را براي ورود به بازار رقابت بررسي مي‌كند. در اين مطلب از هكربيز به بررسي فرآيندهاي ارزيابي محصول خواهيم پرداخت.

 

 

 


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/1/26 ساعت: ۱۶ توسط:hackerbiz :